TYPISKT !

Åhh vad jag känner att det är just typiskt, samtidigt som jag känner mig så otroligt lycklig lottad !
Jag har en lägenhet, en 2:a toppen fin, 55 kvadrat, 2 våningen, ny renoverad och verligen toppenfin.
Pappa har en lägenhet, en 3:a, ska bli nyrenoverad, 60 kvadrat någonting, bottenplan, och om jag väljer att köpa den istället får jag vara med och bestämma lite hur det ska bli.
Det är just typiskt, jag känner att jag egentligen hellre tar 3:an, det är såpass låg hyra, inte mycket skillnad på lån än vad jag har nu + att jag då får det lite mer som jag vill ha det. Åhh jag blir tokig på alla dessa val hit och dit.. Andreas what to do? :)

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Titta gärna in i min blogg där du just nu kan tävla om ett presentkort värde 300:- som du kan använda till bl.a att beställa dina egna canvastavlor! Hur enkelt som helst att delta! http://malinkarlstrand.blogg.se/category/tavlingar-pagaende.html



(Gillar du inte kommentaren får du gärna radera den)



Kram kram!

2010-11-10 @ 22:05:25
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0