Varför alla dessa svåra beslut..

det är snart dags att flytta hemifrån "på riktigt", ett eget hem, bosätta sig med min älskade. ♥
Dock blev allt lite krångligare nu, eller egentligen är beslutet lätt.
Jag har min tvåa på andra våningen, helt perfekt enligt mig, och speciellt med nya badrummet, lite ny fräsch väggfärg, fixa till dörrar och så plock. Det är som att flytta rakt in i en dröm! :)
Så kom det oundvikliga, farmor gick bort och vi står nu med en extra lägenhet. Jag fick frågan om jag vill ta över den istället, men jag älskar ju redan min egen lägenhet? What to do? Som sagt valet är enkelt, jag behåller min lägenhet, men önskar nu att någon själ där ute vill hyra en trea i lapplands Väsby för cirkus 2-3 år? Hyran är inte riktigt klar då vi själva inte riktigt vet vart den hamnar efter renoveringen.


Well only time can tell... 



                                                                                                                                             



                                                                                                                                          500 inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0