För tjejer som vill stå upp och kissa!

Sitter här på jobbet och surfar runt på lite olika sidor och vips så hittar jag en hemsida med massor av sportartiklar, skor, jackor, allt möjligt och vad mer? Jo en tratt som vi tjejer ska ha så att vi kan stå och kissa.
Min fråga är egentligen rätt eller fel?
Väldigt praktiskt, men jag kan faktiskt sätta mig på huk i skogen hellre än att sätta en tratt och kissa, så det ska skvätta och vara äckligt, men ni människor i min omgivning som snart fyller år; akta er, hahahha !


Kommentarer
Postat av: Snyggtjej13

Eller så kan man bara erkänna att det e skillnad på man och kvinna?

2010-09-20 @ 23:23:02
Postat av: Malin

Snyggtjej13; HELT RÄTT ! Låt oss tjejer sitta ner och kissa, det är ju så skönt att sitta och kissa eller hur? ;)

2010-09-21 @ 15:32:03
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0