iPod problem!

Jag har aldrig litat på Apple, och förstår inte varför jag enas med att ha en iPod, för de lyckas alltid gå sönder, och är de inte trasiga blir de snodda eller så tappar man mystiskt bort de.

Min rosa iPod är trasig, ljudet låter som om det är hundra mil ifrån en
Addes blåa iPod är borta, väldigt konstigt då han knappt använt den
Maddes blåa är också trasig, och vägrar att starta

Frågan är nu varför alla bestämde sig för att strejka samtidigt? Nu har ju ingen av oss musik, och att jag ska gå runt på Karlsson och sjunga tror jag bestämt ingen vill !

Kommentarer
Postat av: Madde

jag har fixat min ipooooooooooooood :)

nu är jag glad på den igen!

2010-09-07 @ 23:33:51
URL: http://rullstensgrus.blogg.se/
Postat av: Malin

Skönt då är två av tre ipods tillbaka på banan, nu är det bara mister rosa som måste ta sig i kragen och komma tillbaka till verkligheten :)

2010-09-08 @ 08:20:28
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0