Läppcerumsfrågan?

Mannen: "Hej Malin! Vart har du köpt det där läppcerumet du bjöd på i helgen? :-D"
Jag: "vem är det?"
Mannen: "Robban"
Jag: "hahahah, Victoria Secret, USA
Mannen: "Amen... har du mer? Haha"
Jag: "Ett antal, nu är jag nyfiken varför?"
Mannen: "Åh jag ger dig vad du vill ha för en :-D Förebyggande syfte ;-)"
Jag: "Haha, ska se vad jag kan hitta ;)"
Mannen: "Grymt! I Dagens läge är det viktigt med ett par kyssvänliga läppar som smakar mumma :-D"
Jag: "Mycket bra inställning, mint goes kyss!"
Mannen: "Precis ;-)"



Konversationen höll på ett tag via sms, mycket roande ska jag säga. Så ni kvinnor där ute som vill ha en riktigt smaskig kyss borde höra av er till mannen :)

Kommentarer
Postat av: Robban

Kan bara hälsa att du inspererade mig till att köpa nått liknande, och självklart har man fått kyssas :D

2010-10-05 @ 19:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0