Rättelse

Cina: Jag ska förståss inte till Karlsson för att handla, jag ska dit för att vi är huvudleverantör till Karlsson, så allt "skit" som finns där kommer från oss ;) Så jag ska faktiskt dit och jobba, hihi.

Igår blev det som sagt spontanträning, underbart skönt och jag blev på mycket bättre humör.
Jag har inte känt någonting av träningen förens nu, ryggen fick sig en härlig träning igår känner jag, men jag är fortfarande på bra humör, så kanske blir det en promenad ikväll, eller så sparar vi energin tills imorgon och kör hårt !


Märks rätt tydligt att jag inte har massor att göra, eller hur ?

Kommentarer
Postat av: Cin

Ha ha ha ha ha

Ooooops :-)

2010-09-22 @ 23:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0