SUCK !

Jag har alltid mest problem med att hitta på den där f*rbannade rubriken, suck !

För övrigt bjöd Andreas på middag igår, eller ja han lagade den iaf, för jag var på ett himmelskt dåligt humör. Vad han bjöd på? Fiskpinnar, pulvermos, och gurka såklart! Han är för go den killen, och visst smakade det supergott :)
Han drog iväg och spelade lite innebandy och jag tog mig till Friskis där jag mötte Linnea och vi slet som aldrig förr, mycket bra gjort av oss. Tände massa ljus och tittade på Idol tills hjärtat kom tillbaka.

Imorrse fick jag mig en lite utskällning då jag ställt upp fönstret vilket resulterade i riktig kyla i mitt rum, jag stormtrivdes (eftersom jag har det tjocka täcket) Andreas frös, och jag kan inte klandra honom det andra täcket är superkallt, hihi. Nu är iaf fönstret stängt och jag tror eventuellt värmen åker på ikväll.

Imorgon tar jag mig till Morgongåva, och fredag blir det stan för att uträtta några ärenden, som Lena sa; Jag kommer att bli en hejjare på att hitta i stan ! + poäng till mig :)

Kommentarer
Postat av: Cin

VA?

Karlssons? Vad söker du efter då? Finns nästan bara skräp där nuförtiden... inte alls som det en gång var :(

Du passerar oss när du åker dit ;-)

Vi bor när man svänger in till bredsjö (andra skylten) precis innan du kommer till Vittinge (en kiosk och lite hus).



För prylar rekomenderar jag annars Nisses i Västerås :-)

2010-09-22 @ 13:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0