Upp och ner, hit och dit

Helgen har varit minst sagt upp och ner.

Fredagen bjöd på kräftmiddag hemma hos syster med lite mys. :)
Lördagen satte vi "Skånelafruar" ute i träsket och tittade på våra män som tog en 5-2 seger, bra gjort killar.
Lördagskvällen blev inte alls som jag tänkt mig, men ändå väldigt bra, lite spel och mys hemma hos svägerskan min, wonderful brud! Efter mycket om och men dök även mannen i huset upp, ord växlades och det hela blev inge bra.
Söndagen skulle det fixas och donas i lägenheten, tack Jocke för all hjälp. Verkligen underbart att ha schyssta "grannar" hihi. Lunch, pappning och toabus bjöds det på.
Söndagskvällen blev både upp och ner, men som tur va slutade allt bra. Allt är utrett och jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0