Val, svampplockning, tacomiddag

Oj vilken händelserik helg, me like !
Fredagen var myspys dag med älsklingen, underbart att känna en sån behörighet efter 9 månader.
Lördagen gick åt till att fixa och så inför kommande middag under kvällen, tjejerna dök upp och även Jocke. Middag och mycket prat, mer vin för vissa av oss än vi nog hade räknat med, hihi. Men supertrevligt verkligen.
Söndagen vaknade jag sådär härligt bra, mensvärk, bakis, och mådde allmänt dåligt. Men skam den som ger sig, jag tog mig ut till Bro för att möta upp Lena och plocka svamp, mysigt att gå runt där i skogen, perfekt väder och vi hittade faktistk några kantisar. :) Jag taggade för mig och tog mig in till stan för att hämta killarna som varit på kryssning. Hem, laga lite mat och bara mysa, bastubad och valvaka, haha.

Jag förstår inte varför jag tvekar, jag har ju den bästa ! :)

Idag är det måndag och jobb, tror jag ska ta en tur in till Kina ambassaden för att hämta Jonas pass.
Lunchen får idag bestå av lite rester, och till kvällen ska jag försöka mig på att göra en kycklingpaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0