Dag 2 av 13

Denna dags matintag är nu avklarat och det känns helt okej. :)
Med mitt sköna schema 6-14 är det inga problem mellan frukost och lunch och efter lunch gäller det att hålla sig upptagen fram tills middag och sen äta lååångsamt. Det här känns lätt som plätt och extra kul att blogga om, så jag senare i veckan kan gå tillbaka och säkert ångra att jag ens gett mig in på detta.

Mensen bråkar till det dock, ska se till att hålla extra koll på mina järntabletter för visst måste jag få ta det?

Well, imorgon kör vi igång med lite te, socker (mycket viktigt) och en hel macka till det ! :)
Resten av veckans intag är inhandlat och klart. 








Kommentarer
Postat av: Madde

easy peasy. tänk dig sen hur schnygga vi kommer bli eller vi är ju redan handsome! TAGGA tills dere e döde!

2011-08-09 @ 09:05:32
URL: http://ylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0