Ful vana

Jag har fått en riktigt ful vana att äta på konstiga ställen, datorn, framför tvn, vad blir nästa inne på toan ?
Det är kanske inte jättekul att sitta vid middagsbordet själv så jag bortser från det. Istället sitter jag som sagt vid datorn, lyssnar på musik, äter och njuter av träningsvärken som redan börjar komma efter en spontan lunchträning. Ett bodypump pass som heter duga, men usch vad nyttig jag känner mig.

Stoltast är jag över våran lilla plutt bil som idag öppnade upp sig för mig, lyckan resulterade nästan i glädjetårar (humörsvängningar är inte att leka med...) Så imorgon ska jag nog tanka upp den lilla och ta mig bort till Sollentuna så de får titta på den
Imorgon blir det även ytterligare ett pass på gymmet, denna gång med Madelene och vi ska kick som ass ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0