Hejdå lördag

Vaknade till redan vid 10 och kände mig konstig nog utvilad, konstig då det inte blev så mycket sömn :/
Men jag knatade iväg till gymmet och hann köra 1 timmes pass på gymmet innan fröken Ylen och hennes bihang dök upp, då byttes det om och vi plumsade i. De andra två förklarade snällt att de inte var här för att motionssimma och lämnade mig själv i stora bassängen medans de lekte. Jag själv tog mig fram och tillbaka 40 längder.
Mycket stolt över mig själv, tog jag mig hem till Bragevägen för att kolla läget, tvättat lite kläder åt lillebror och prata med Marie om helgerna framöver.
Plockade åt mig lite våfflor och promenerade hem igen. Så här sitter jag nu, hihi. Med våfflor och musik åter igen singellivet, eller?

Eftersom bilen fortfarande inte släpper in mig blir det ytterligare en promenad bort till Joel senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0