Vattenavstäning

Toaletten lät konstigt och det rann inte riktigt lika bra i kranen som vanligt, fan, det är den 20 idag och de stängde av vattnet vid 7.30 imorrse... Och när kommer det tillbaka? Jo inte förens 16.30. Hur tänkte jag ? Jag ska duscha, äta, spola i toaletten, typ vardaliga saker, men icke.

Det blev ytterligare ett eller två pass på gymmet igår, och jag måste säga att jag idag är riktigt besviken då min nu så vardagliga träningsvärk verkar ha övergett mig. Men vad gör det, jag ska hitta tillbaka till den, kanske inte idag dock.


Varför ska det hållas på? Varför kan vissa inte bete sig? Varför måste allt bli så konstigt när en ställer till det?
Varför måste ni vara så förbannat korkade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0