Finbesök

Vi börjar med att berätta för er som missat att min älskade Göteborgsvän Christin flyttade hit över en helg, och alla de underbara minnen och skratt bara föll på plats precis som förr :)
En första kväll med bilder vin och mys, förgyllde fredagen med en tur till Eskilstuna för att hälsa på familjen Abt för att sedan äta middag hos mina föräldrar och fortsätta ner på magget där vi inte kom hem förens sen natt eller tidig morgon. Bakislördag, men vad gör det vi är ju erfarna. :) Grönan stod på schemat trots att det var segt, hihi.
Tyvärr blev lördagskvällen inte som vi tänkt oss och den spenderades mest i soffan, och söndagen slappades det framför lite prison break och mera prat om de gamla goda tiderna. ;) Men vad gör det? Vi fick iaf träffas och det var heelt underbart.


Nu ska jag hitta en helg då jag tar mig ner till Göteborg, för det är dags för mig att se Sveriges finsida (enligt Christin) på riktigt. Jag känner mig välkommen ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0