Plötsligt händer det...

att jag tröttnar på tystheten på bloggen och övervinner känslan över att min hårddisk har gått sin väg och lämnat mig i sticket.


Och efter att ha kollat runt lite på bloggen har jag insett jag inte skrivit på ett bra jävla tag alltså, men jag orkar inte ens försöka återbeskriva. Ni som känner mig vet vad jag gjort ! hihi. Och till er andra, vem vet kanske får ni en dag veta, (med andra ord om hårddisken lever...)

Också denna helt onödiga info....
Idag är det personal möte mellan 14-19, och innan dess är planen att uppdatera bloggen och få till en snygg höst outfit till den





Ps, Madelene, nu har jag sökt jobbet så nu håller vi tummarna. Dumt bara att jag glömde skriva det personliga brevet på din dator och att det nu ser helt miffo ut, haha. Meen jag tror på "oss" tack för hjälpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0