"Dagens i-lands problem"

Jag vet inte om det är sen jag blev gravid jag har börjat störa mig på folk, eller om det bara är i allmänhet jag nu börjat tänka på vilka människor som faktiskt finns i min omgivning som också mitt barn kommer att få träffa.

Hur man kan prioritera och välja bort, eller tänka så egoistiskt och inte bry sig om andra, hur man helt enkelt skiter i det och kör sitt eget race.


Allmänt less på det i vilket fall som helst, förmodligen en kombination av hormoner och dåligt humör !

Kommentarer
Postat av: Isabella

Det var så för mig med...så det kan vara en gravid-grej. Har mer eller mindre kapat kontakten med ett par personer för att jag inte har något utbyte av relationen, jag vill inte bara ge, ge och ge utan att få något tillbaka. Nej, då lägger jag hellre den tiden och energin på de som bryr sig om mig också, och inte är helt insnöade på sitt.

2012-04-10 @ 21:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0