Den här helgen har satt sina spår

Fredagen började med jobb 6-15,30 ett riktigt långt pass och ryggen var inte riktigt med i slutet av dagen. Så väl hemma blev det en lång dusch och sedan en välbehövlig vila. :)
Lite mat och sen en promenad bort till Joakim med besök, herregud så jag saknar de där människorna när jag inte får träffa de. Ni får mig på riktigt bra humör ♥
Väl hemma igen blev det himla konstigt och natten blev lång, tidig lördagmorgon gjorde inte saken bättre. Som tur va skulle killarna iväg och jag fick frukostbesök och Elin-mys hela dagen. Kvällen spenderades hos Fenton-Magnusson med riktigt bra mat och trevligt sällskap, tack så mycket.

Idag har vi bara legat i soffan och tittat på film, en tur till Kista för att inhandla ett par byxoro och lite kläder till Andreas och nu väntar middag som vi idag lyxat till det; grillad oxfilé, potatisgratäng och sallad, mums.



"I wish I could hate you, it would hurt less"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0