Biblioteksbesök nr 1

 
Igår bestämde jag och Sandra att vi skulle ta en tur till nya biblioteket för att se vad de har att erbjuda, och dessutom få våran bok till barnen. :)
Vi fick en jättebra genomgång av trevlig personal, och stället är super. För att vila våra fötter och ryggar satte vi oss i en soffa med vagnarna åt varsitt håll. Jag skojjade och sa att jag var en dålig mamma som parkerat Sebastian så långt bort och utan att jag såg ner i vagnen och flyttade honom närmare, och tur var det för sekunden efter kommer en stor fatboy säck ner från taket och var centimeter ifrån att landa på lillchippen.
Det drog igång ordentligt och folk strömmade från alla håll för att kolla vad som hade hänt. Vid närmare titt fanns både hänglås och en kedja på denna fatboy och jag tackar gudarna för att jag flyttat vagnen i precis rätt ögonblick.
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Usch vad otäckt! Tur att det gick bra ändå :)

2012-08-26 @ 17:32:22
URL: http://isabellapalmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0