Valpar

I söndags var som sagt en dag i trötthetens tecken, och på eftermiddagen satt jag i soffan och matade Sebastian då det ringer och Sandra behöver min hjälp då det är dags för valpar.
Så fort som tusan bytte jag om och gjorde oss redo för en tur bort dit.
Jag fick hålla koll på killarna som var otroligt söta tillsammans, och riktigt roligt att se när de nu börjar ta tag i saker och ting runt omkring. :)
Inte länge efter att jag kom dit kom första valpen, och efter en stund även andra och tredje.
Killarna somnade och vi förberedde oss på att åka hem, men som tur va dröjde det lite och vips så kom valp nr 4. Strul med navelsträngen fick oss att ingripa lite, och jag blev genast kär i den lilla valpen. Kanske kanske får den flytta hem till mig? :)
Tack så jättemycket Sandra för att jag fick vara med och se något så häftigt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0