Semesteruppdatering

Dagarna passerar, absolut inte obemärkt, vi har fullt upp med att njuta och suga in alla intryck och upplevelser.


Inte för att skryta men jag vet att ni vill se vad vi har haft för oss de senaste dagarna ;)

Lördag, kom hit tidigt, en slapp dag vid poolen och middag på Savoy
Söndag, ännu en slapp dag med lite pool och lite hav.
Måndag, massage, strandhäng och goood mat.
Tisdag, alla hjärtans dag spenderades på en båtutflykt med massa trevliga människor, god mat och underbart väder, gott att dricka, och en sen kväll.
Onsdag, strand och poolhäng, bokat lite biljetter till Malaysia med lite takeaway.

Imorgon torsdag åker vi alla ner till stranden och jag ska övertala sällskapet att vi tar en tur ut till flygplatsen för lite nya foton.

Resterande veckas schema ser ut så att på
lördag kommer Emil och Peter
söndag är det brunch
måndag slappdag
tisdag åker vi till malaysia och mamma fyller år ♥
onsdag malaysia
torsdag tillbaka till phuket
fredag båtutflykt
lördag hemfärd

Så att man kan behöva semester efter semestern stämmer helt, hihi.


Men för er som fortfarande inte fattat så har vi det toppenbra och NJUUUTER ! :)

Kommentarer
Postat av: erica

BAH, jag är inte alls avis, men jag är glad för att man kan läsa din blogg igen :P blev snopen när jag inte kunde det för ett tag sen, haha. Kul med uppdatering iaf :)



PS. jag är avis DS :)



Ha det alldeles underbart därborta i solen

2012-02-17 @ 00:22:15
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0