Pojkår

Det verkar vara ett riktigt pojkår iår då de flesta leverar pojkar !
Senaste tillskottet är Oliver från Elin och Andreas håll, en helt underbar pojk som kom ut den 12 Juni.
En tidigare Oliver anlände 1 maj med de underbara föräldrarna Jimmie och Cecilia.
3 stycken i våran föräldragrupp väntade pojkar
Lotti fick en liten Theo tidigare iår, en 2011 som är värd att nämas är såklart våran stencoola Elvis, son till Linda och Christoffer.
Jaa det är helt klart mycket pojkar detta år, det hela gör mig ännu mer nyfiken på vem som bor i min mage;
ännu en pojke eller kanske en tjej som får charma pojkarna?


Kommentarer
Postat av: Isabella

Det där är så kul för i en grupp mammor jag umgås med är det ordentlig majoritet tjejer, i en annan är det ordentlig majoritet killar. Var på träff med ena gruppen, 7 barn varav 6 pojkar...Wtf liksom :p



Har du kollat kinesiska kalendern? Stämde på mig i alla fall :p

2012-06-16 @ 00:00:33
URL: http://isabellapalmberg.blogg.se/
Postat av: M

Kinesiska kalendern stämde på mig med. Även hjärtelag och magens utseende.. Tror inte på sånt men det är ändå lite kul!

2012-06-17 @ 02:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0