Wopsi

Det blir dåligt med uppdateringar då lilleman tar hela min tid. Vi har äntligen börjat få lite mer rutiner och jag får då mer tid att göra saker för mig själv, men man får lära sig att göra massor av saker samtidigt.
 
Agendan idag;
 
Frukost
Borsta tänderna
Plocka ihop lillemans väska till övernattningen hos kusiner och moster
Packa det som behövs inför dopet imorgon
Försöka hitta kläder till mig för dopet
Ner på banken för att öppna konto till lilleman
Städa klart
Middag hos mamma och pappa
HÄMTA CHRISTIN  ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella

Lycka till på dopet imorgon, kommer gå galant!

Får höras om en dejt snart tycker jag :)

2012-09-15 @ 00:06:54
URL: http://isabellapalmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0