2012 året då mitt liv förändrades för alltid

Januari;
3, mvc besök, resultat; gravid i v 7+2
12, fick biljetter till Bruce Springsteen
 
Februari;
6, dags för nupptest, och vi fick se våran lilla skatt där inne för första gången
10, två veckors semester i Thailand
21, mammas födelsedag firas i Malaysia
 
Mars;
En månad full av jobb på båda jobben,
23, jag fick äntligen se The Hunger Games
27, rutinultraljud och vi fick se att våran lillnagel växt till sig ♥
 
April;
2, börjar känna lite fladder och rörelser i magen
10, sparkarna syns på utsidan av magen och även Andreas får ta del av sparkarna
15, magen putar ut, men ännu inget synligt för den som inte vet något
27, Dirty Dancing med syster och mamma
 
Maj;
2, vagnen inhandlades
15, mycket gissningar om det är en flicka eller pojke som bor i magen
21, mysdag i stan med min bästaste lilla plutt Elin
25, den finaste begravningen för kusin Jimmy
26, kentkonsert på cirkus med Madelene
 
Juni;
9, dags för 4d ultraljud, som tyvärr inte visade så mycket mer än att bebis redan låg med huvudet neråt, och gömd
17, de flesta skrönorna säger flicka i magen
 
Juli;
1, slemproppen börjar lossna, men ingen tog det på allvar minsann
5, nytt 4d ultraljud, tyvärr gömde sig bebis med huvudet fixerat
7, drömmen om sonen som föds fredag den 20 juli, en regnig dessutom
11, 85% av graviditeten är färdig och vi börjar göra oss redo
12, spjälsängen är inköpt
20, den absolut bästa dagen i mitt liv, våran son tittade ut 5 veckor innan beräknad tid och vi är så lyckliga ♥
25, vi fick komma hem och visa Sebastian hur han/vi bor :)
 
Augusti;
Dagarna går och jag har inte riktigt tid att uppdatera bloggen då jag spenderar så mycket tid jag kan med min lilla son.
19, kentkonsert nr 2 denna sommar, givetvis med Madelene
23, konstig känsla att datumet jag så länge ställt in mig på, nu inte betyder någonting alls
 
September;
1, grönan med jobbet
15, dop för lilleman, riktigt lyckat, tack alla som var med
28, bokade en resa till Thailand med Christin och Sebastian
 
Oktober;
Mindre och mindre tid för bloggen, då lilleman tar mer och mer tid.
Han fortsätter att växa och förgyller mitt liv. :)
 
November;
2, vi packar ihop och åker 2 veckor till Thailand för att hälsa på mormor och morfar
27, jag tar mig ett extrapass på Statoil
 
December;
8, tre hela år tillsammans, med mycket upp och ner, och en helt underbar son
11, Bruce biljetterna är fixade och äntligen ! ska jag få se honom live
15, 40 årsfest för storebror, hurra hurra hurra
16, jag fick vara med och se när lilla Ebba fick sina 4 valpar, häftig upplevelse
23, vi hade uppesittarkväll med farmor, tommy, mormor och morfar
24, julafton firades hos farmor och tommy i bro, och sedan hos morbror Jonny i Väsby
25, juldagen spenderades uppe i Mehedeby hos farfar med skoteråkning och mys
31, en riktigt mysigt nyårsafton med barn, bebisar, hundar och framförallt riktigt god mat ! :)
 
 
Det här året har minst sagt handlat om graviditeter, bebisar och allt där till.
Sebastian närmar sig nu halvåret och jag är så lycklig över att ha honom vid min sida.
Vi har hunnit med massor, och det här året, 2013, kommer det hända mycket mer.
Men jag tackar 2012 !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0