Knasigt

När jag bloggar i appen så blir det ibland lite galet.
Ser att bilderna från Loppi Eventet försvann och att inlägger igår bara blev halvt, haha.
Så jag fortsätter nu och hoppas det kommer med :)
 
Lördagen spenderades som sagt på mässan men jag kände att det egentligen inte var någon hit för mig.

När jag kom hem ringde jag familjen för att försöka få reda på hur kvällen varit, jag fick mer svar än förväntat.
Storebror hade hamnat på akuten efter en krasch med segwayen, kändes inte alls kul att få höra vad som hänt och inte kunna göra något.
 
Idag är det måndag igen och veckorna går så fort.
Lillskruttan är redan 7 veckor gammal och allt flyter på riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0