Student eller mammaliv ?

Klockan slår snart 8 och vetskapen att jag redan varit vaken i snart 3 timmar gör mog bara tröttare.
För en vecka sedan åkte vi in till löwet för Sebastian hde öroninflammation, igår söndag var det ett nytt besök. Denna gång ingen inflammation utan "bara" vätska i mellanörat vilket resulterar i högt tryck och väldigt ont.
Trots att han hade svårt att komma till ro igår kväll så sov han fantastiskt bra inatt. Ända till 5.22..
Dealen var att Andreas som ska vara hemma med han idag skulle gå upp då de finns möjlighet att vila när S vilar, men icke. Han masa sig upp när jag väckte han för 7111 gången när jag var klar och skulle gå
Så nu sitter jag på tåget, skola mellan 9-15 kommer bli en lång dag. 😴
Sen måste jag hämta bilen = 5000:- fattigare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0