Taskig uppdatering?

Haha, fått skäll för att jag inte uppdaterade igår, förlåt så hemskt mycket ;)
Jobbade till 3, men vi var i parken hela eftermiddagen kom inte hem förens vid 5pm och då gjorde vi middag. Sen middag vid åt inte förens vid 6.30 pm, stackars barn... När AC slutade, ilade vi fort till Tysons och shoppade! : ) hittade ett par jeans för 13 dollar. : ) hittade även ett par underbara skor, bots. Dock hittade jag en 38 och en 39, båda hade funkat om jag nu bara hade hittat kompisen till en av de... men det gick inte så jag fick vara utan, Gunilla berättade dock att man kan beställa på internet så skeppar de hit skorna gratis, så jag funderar på det.

När jag kom hem tittade jag på Grey's anatomy, ååh har saknat det massor. Blev dock inge bra då de ligger lååångt före här.
Började 8 imorrse också, till en fin och solig dag! : )
Vi började med att leka lite i vardagsrummet, sen frukost och sedan bakade vi faktiskt hallongrottor.
För att sedan gå ut i värmen (?) haha, sjukt 7 november och det är drygt 24 grader varmt ute! så vi solade och krattade löv.
Lunchdags och sen bar det iväg till AC's radio station för att hämta priset, haha vi gjorde värsta grejjen av det, barnen fattade ingenting... och  tur var väl det. AC fick skriva på lite papper, fick en gosenallen och ett papper hon skulle skicka in och därefter få sitt spel, suck. Men men vi hade iaf kul.
Nu sitter de och leker i basement och jag sitter här och töntar mig, gick över till Laura men hon var inte hemma. Men egentligen kan jag ta en lugn kväll ikväll, som alla andra... haha.
Nej men imorrn ska jag ut på äventyr med min DC brud ju!  ; )

Kommentarer
Postat av: Malin Engström

Hej Malin!!

Har äntligen hittat till din blogg, så nu försöker jag skriva svar.. ser alla då eller?? provar lite neutralt, he he!

Spännande med val och halloween, OCH fint väder:)

Nu sitter jag på jobbet, klockan är 03.40 och jag är skittrött!! I kväll var jag med och ordnade klassfest för Rasmus klass (spök tema såklart)

så jag var helt slut redan när jag började!!

Nu ska jag prova att skicka detta!! Puckodatajag...

Vi hörs

Kramar Big M

2008-11-08 @ 03:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0