Ol, pool och vardpappa

Igar var det en lite konstig dag far jag allt ta och saga... haha.

Dagen spenderades ute vid poolen med Sandra dar vi bara sloade oss, skont. Solen steker anda riktigt bra har. :)
Sen fick jag lite tid over att duscha, gora mig lite iordning och passa pa att fixa med scrapbooken, underbart kul bok det dar ! Senare under kvallen dok Catrine upp och vi drog direkt for lite mat, hungriga aupairer ! Haha, typiskt aupairnoje i USA. Sen kom vi hem hit igen och Bruce borjade tjata pa oss att komma ut och hanga med honom i poolen, han hade nog druckit en del ol, haha. Men eftersom klockan bara var runt 9 sa slog vi oss ner en svang och snackade med Bruce och Erik (grannen) Vi hade verkligen jatte trevligt och pratade om allt mellan himmel och jord !
Klockan gick och Bruce blev fullare och fullare, han valde till slut att ga in, och Catrine gick hem, for mig blev det en snabb make-up remove och sen sangen, och nar jag lag dar slog det mig; BANDET ! Mitt band, Jag hade helt glomt bort att jag skulle ut med de, sorry tjejer... Och jag visste ju att de var pa Third, sa det var ingen mening att ringa da man anda inte hor nagonting, far helt enkelt kontakta de lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0