3 veckor sen

3 veckor utan uppdatering, inte ok. Haha.

Det hela tyder på att jag är extremt upptagen, lat eller inget alls att dela med mig av.
Men det känns som om det är dags för en uppdatering som heter duga. :)


Mina första veckor hemma i sverige försvann fort och efter ett tag kändes hela USA vistelsen som en dröm. Något som aldrig riktigt hände, men tjejer vi vet att ALLT hände och vissa hemligheter stannar kvar i landet utan gränser. ;) haha.

Julen kröp sig på fort och det var en otrolig känsla att få fira den med familjen detta år, den bästa julen ! <3
Underbart helt enkelt, och julklappar så det stod härliga till. Man ska inte favorisera julklappar men att mina föräldrar bestämde sig att betala av min Spanien resa kändes underbart, för nu känns det närmare än någonsin. :)

Igår begav sig mamma och pappa iväg på en 3 veckors semester till Thailand och jag hoppas innerligt att de får en bra resa och att allt löser sig där nere, det behöver de. :) <3

Och imorgon är det nyårsafton och det är ännu MEGA oklart hur det blir. Men jag ska lägga ribban från förra året, för det var nog det bästa nyåret någonsin ! Christin vart är du med skumpa och nyårskyssar? ;) Haha i fucking need you, my life is upside down, IGEN ! :(


Ska försöka uppdatera så gott det går. Både så mamma och pappa kan läsa om mitt nuvarande tråkiga liv. ;)
Saknar er redan ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0