New years eve



En valdigt annorlunda nyarsafton kan man lugnt saga...

Jobbade under dagen, myspys jag och Linnea tittade pa film och bara mos. :) Thomas var med Gunilla overallt och ingenstans. Runt 3 hamtade Christin och Lisa upp mig for en svang till Tysons for sista shoppingen, och sen hem till mig for att farga lite har igen, haha. Sminka, fixa och ata thaimat tillsammans, hur mysigt som helst.
La upp en plan och foljde den, hela vagen till Ultrabar gick de bra. Dar blev vi inte inslappta... FAN!
Vilket fall som helst sa akte vi da till Third Edition och dar hade vi verkligen roligt. : )
Mycket som hande, bade bra och daliga grejjer. Haha. Himla bra att Sandra tittade in, mindre bra att hon ramlade ner for hela trappan... himla bra stalle att vara pa nyar, dock inga raketer (?), bra att de var lite folk pa dansgolvet, mindre bra att de som var dar var sa fulla sa de lyckas spy ner hela mig. :'( FRASCHT!
Kvallen var i vilket fall som helst relativt lyckad, och jag ar nojd!

Mamma ringde pa det svenska tolvslaget for att onska gott nytt ar, ah min alskade mamma du ar bast! Karlek till dig!

Har precis lagt upp en del nya bilder pa bilddagboken sa ga in och kika.
Imorgon ar de jobb igen, och de narmar sig tills familjen landar pa Dulles.




                                                                                      Jag och Christin! :)


Kommentarer
Postat av: madde

Hahaha usch, vem spydde ner dej? HAHA :p

fy fan va kul :p mohaha

2009-01-02 @ 13:17:01
URL: http://fruitys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0