Torsdagsinlagg

Vi har varit och halsat pa Amishmanniskor, vunnit en gratis middag, badat massor, och hunnit vara pa Herheys park. Dar det for ovrigt var helt grymt, dar vi akte rollercoasters som hade 97 graders lutning, rollercoasters med looper och hur manga snurrar som helst, och dar fanns aven ett vattenland som agde ! :) Tack familjen Christin for en underbar dag.

Idag hoppade vi in i bilen och korde uppat 3 timmar for att narma oss Niagarafallet. :) Vet inte om vi tar oss dit idag eller imorgon. Stackars Christin fick nyheter om att hon ska jobba pa lordag sa vi far andra planerna lite. Och imorgon ar det bara en vecka kvar tills Patricia dyker upp, och om du laser detta innan jag prata med dig sa ska jag skriva ner en liten checklista at dig, sa du vet vad som ar nodvandigt att packa och inte. :)
Min familj har nagra dagar kvar att njuta i Thailand innan de ska tillbaka hem till Sverige, och min vardfamilj har nagra veckor kvar innan de ska tillbaka till varmen och paradiset i DC. ;) Haha. Pa mandag har jag varit hemifran 9 manader och det borjar kannas nu, och jag forbereder mig for en hemkomst till Arlanda nagon gang i November, tills dess ska jag passa pa att njuta och ta vara pa all tid jag kan.


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

En liten kommentar fran fam Börjesson... Tack för en kanon kul semestervecka... sa langt.. Kram!

2009-07-21 @ 17:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0