fram och tillbaka

Varlden ar upp och ner som mamma sa idag, helt otroligt vad allt kanns konstigt just nu.

Jag ska forsoka denna vecka att boka min CA resa till sommaren! :) Blir att jag aker sjalv, men inte gor det mig nagot, jag klarar mig sa bra sa, och dessutom far jag uppleva allt i min egna lilla takt da, underbart!

Pratade aven med mor och far idag, de har planer pa att kopa hus i Thailand, bara sadar? Hmm, konstiga manniskor. Men visst, jag klagar verkligen inte. En "weekend" dar som mamma sa ar ju aldrig fel. Sa visst, placera era pengar! ;) haha. Min pengar placeras just nu pa, hmm, klader, skor, och en forbannat dyr scrapbook...

Imorgon kommer Christin hit och da ska vi gora klart uppsatsen tills pa fredag, for da drar vi till NY !


Kommentarer
Postat av: Mia

Vi saknar dig gumman=)

Nu har snart halva tiden gått=)

2009-03-18 @ 07:30:42
Postat av: Mia

Ta det lugnt i NY och håll i hop=) men ha jätte kul

kramar

2009-03-19 @ 07:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0