FREDAG !

Dagen vi alla (?) langtat efter sa lange... haha.

Blir jobb, 9-5. Erica dyker upp nagon gang under dagen, passar pa att onska kvinnan lycka till med korkortet! :)
Maten inhandlades igar, sa det ska aven lagas lite mat tills ikvall, och eventuellt nagon mer dessert.
Vi ska hamta upp Christin och Julia vid 7, da de slutat jobba, hem hit for att ata middag och gora oss iordning, taxi till georgetown och sen bara parta sa det star harliga till ! :)

Horde att mor, far och storebror gick att hitta pa Magget igar, usch vad jag onskar jag var med er ! <3
Ni far fan inte fa for er att sluta ga dit nar jag kommer hem, iofs kan jag inte saga att jag traffade er SA ofta nar jag var hemma, men vem vet ni kanske gar dit for att ni saknar mig sa mycket? ;) Love you guys !

Den norska familjen ar sa snall, igar kom hom med en biljett sa jag kan trana lite gratis pa aett gym har i McLean, hon ar diplomat sa hon far ta med sig kompisar. Ska verkligen se till att utnyttja detta ! :) De horde aven att jag skulle till CA, och erbjod lite mer arbetstider, och det tackar man inte nej till ! :)

Nej nu kallar frukosten, ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0