Alskade foraldrar <3

Jag skrev nyss ett jattelangt och jatterorande inlagg, allt handlade om min egen familj hemma i Sverige.
Jag har verkligen insett hur lycklig jag ar med min familj, hur mycket jag alskar och saknar de.
Hur bra vi egentligen har det, jag forstar att folk mobbade mig for att de var avundsjuka, for jag har verkligen insett hur bra familj vi ar tillsammans. :)

men jag kunde inte posta det forra inlagget, det blev for mycket for mig sjalv. Nar jag sag allt svart pa vitt, och jag insag att jag varit borta sa lange, men horni, jag ar snart hemma (storebror jag ar hemma den 17 november... ;) ) Haha.

Och jag ska saga att jag faktiskt mar battre an nagonsin. Tack alla som gjorde detta mojligt. :) <3


Kommentarer
Postat av: Joakim K

Hej googlade på mclean, va och hittade din blogg!

Det är så att jag ska åka som au pair till mclean den 16 nov och jag håller på att skriva mitt "pre-departure project" och letar fakta och information om mclean. Dessvärre hittar jag inte så mycket. Skulle du kunna hjälpa mig? Har du kanske någon bild över staden? :)

2009-10-28 @ 13:22:50
URL: http://joakimk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0