Ingen bra dag...

Idag ar INTE en bra dag.

Tackar bror, pappa, Denise och Marie, for att ni alla lyckades pricka in att skicka lyckonskningar och karlek till mig just denna dag, precis vad jag behover!

Dagen har varit konstig och alla har varit pa daligt humor och vi har varit stressade... jag for att aka hem, Gunilla for att jag ska aka hem, och vidare och vidare...

Fick pengar tillbaka fran doktorn, men det saknas 150 dollar och de lar jag aldrig se. For om jag ska fa tag i de maste jag ringa och tjaffsa, och om jag ringer maste jag ringa innan 4 tror jag det va, och da jobbar jag, och om de nu skulle skicka mer pengar sa har jag redan hunnit lamna landet och de kan inte satta in pengarna at mig da jag inte har nagot konto i USA och ingen laglig address... ORKA ! Sa de pengarna ar som sagt borta med vinden.

Jag ar grymt stressad over min hemresa, allt fran resvaskor till missade flyg och ovantat besok av svinsjukan.

Nej idag ar helt enkelt inte en bra dag, sa det ar forbannat skont att den ar slut snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0