Livet kanns battre

Jag har haft en toppendag med barnen, playdate och underbart vader ! <3 Sana har dagar bara alskar jag, och alla andra aupairer, haha. Dagen gick fort och imorgon ar de redan torsdag.
Vet att de skrivs mycket om hemfard just nu, men det lixom narmar sig och de borjar bli jobbigt, packning, saga hejda, sitta pa flyget sjalv, kliva av och mota alla

Varfor detta inlagg igar, jo for nu maste jag borja tjaffsa med forsakringsbolaget for att fa tillbaka mina pengar, och det kommer ta tid och de kommer bli jobbigt. Och jag har inte mycket tid, och ork, jo kanske. Det ar anda en del pengar, sa jag ska fan kampa !

En sak jag ar supernojd over att jag blivit av med mina vita prickar under ogonen, vet inte hur lange de suttit dar. Men sa fick jag ett gott rad av en granne, och vips sa ar de borta. Vikten ar faktiskt ocksa helt okej, jag har inte gatt upp minsta kilo, min storsta mardrom nar jag akte...

Nu ska jag ta itu med forsakringsbolaget och sedan dra en svang till Tysons och trostshoppa for pengarna jag inte har. :) Ciao

Men innan dess; GRATTIS MIN ALSKADE PAPPA PA FODELSEDAGEN ! <3

Kommentarer
Postat av: Leila

Shit! Har du inte gått upp nånting alls? Då är du en av mycket få au pairer som klarat sig :P Kul! Jag lyckades ju mindre bra :P haha

2009-10-09 @ 01:01:40
URL: http://leilat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0