"mamma" & "svinsjukan"...

jaa, aven denna dags arbete ar slut och jag ligger i sangen och lyssnar pa musik.

Skon dag med varme och vackert vader, ni ar inte alls avundsjuka eller hur? ;)
Nej jag har haft en toppenbra dag och inga riktiga motgangar...

Eller jo iof tva minus denna dag;

1. Jag lyckades gora en "mamma" i koket idag nar jag skulle dela ett apple och skar mig ganska sa djupt i fingret, men vem har inte insett att jag har maximal otur i livet? :) Men vafan; take a chance ;) <2

2. Flera av vara grannar har fatt "svinsjukan", den kommer narmare och narmare, och likasa mitt hemresedatum, och OM (jag sager om men vi vet alla med min tur...) jag far de och ar sjuk den 16 november sa far jag inte flyga hem... Det kan bli spannande.

Nu ska jag plastra om mitt finger och titta pa tv. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0