Oktober 13

Idag fyller min kare vardpappa 23 ar ! I sina drommar iaf. :) Grattis Bruce pa fodelsedagen.

Sa jag och Thomas har bakat tarta och chokladbollar dagen till ara, middag blev lax och pressad potatis.
Vadret kanns inte riktigt okej, kallt och ruskigt. men jag horde rykten om sno hemifran sa jag ska inte klaga jag vet.. ! Haha. men jamfor jag med mamma och pappa som ar nere i Thailand kan jag klaga.

Imorgon ar det redan onsdag och om en vecka har jag varit hemifran ett helt ar, otroligt och svart att forsta. Mycket snack om hemfard och avslut pa aret, men det ar vad som strommar i mitt huvud just nu sa ni far godta det! :)

Det ska bli intressant att se dessa kommande 4 veckor och sehur jag klarar av 60 timmar i veckan, haha. De kommer bli rena semestern nar jag kommer hem. Men vad gor man inte for pengar, och ett extra tillfalle att fa umgas med barnen innan det ar dags att aka hem.

Kommentarer
Postat av: christin

ÅH säg Grattis till Brucan från mig :D haha 23 han e väl för rolig ;)



saknar dig gumman (L)

2009-10-14 @ 16:08:50
URL: http://kickmick.blogg.se/
Postat av: Isabella

Vi åt också lax och pressad potatis igår! =)



Här hemma är det svårt att förstå att det snart är ett år sen du åkte, har gått så fort!

2009-10-14 @ 18:46:46
URL: http://isabellapalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0