Weeks away from home

Dagen har inte varit speciellt mycket battre an igar, vet inte riktigt om de beror pa mig eller barnen eller en kombo. Men jag forsoker se allt fran den ljusa sidan.

Jag har ju faktiskt varit pa en amerikansk fotbolls match, med alla dess tillbehor.
Bandet som spelade, sjong och dansade, allt pa samma gang under viss tid. Ska forsoka fa upp en video.
Och det enda jag kunde tanka pa var American Pie Band Camp, hahah !
Alla sma sota natta cheerleaders, som i verkligheten inte var sa sota, och vissa heller inte sa natta, STOR besvikelse !
Killarna med sin utrustning, ja helt okej. Men jag insag att de alla var lammkott tappade jag intresset ganska fort och akte hem efter forsta halvlek, eller vad fan det heter. Tog en varm dusch och at en yoghurt. :)

Nu ska jag titta pa en film och sova for att invanta Halloween :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0