Wednesday is over :)

Andrade planer idag igen, ingen playdate for Thomas da Michael ar sjuk. Men det gick bra anda, vi akte till biblioteket och lekte lite nere i kallaren. Regnet oste ner, fast bara under 10 minuter, vadret har ar underligt.

Slutade runt 6 idag, och skulle kika lite pa idol, men de javlarna har bestamt sig for att inte sanda det eftersom jag befinner mig"utanfor Sveriges granser" Nej men tjena ! Fan vad lack jag blir ! De betyder att har tog mitt idol tittande slut, nu far jag vanta tills jag kommer hem. :/ Och jag far vanta anda tills imorgon for ett nytt Greys avsnitt, men halla. Sa om nagon snall sjal vet hur man gor for att pa nagot satt kunna folja Idol fastan att man sitter utanfor det idiot landet, sa snalla sag till ! Nu ska jag hmm, ja vad ska jag gora nu nar jag inte kan kolla idol? :/

 

Kommentarer
Postat av: julia

Du kan kolla på youtube. Även om ett avsnitt blir uppdelat i 5 delar så går de ganska fint ändå =)

2009-10-01 @ 21:22:59
URL: http://callh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0