17 dagar sa vi va?!

Erica håller nedräkningen åt mig, så jag har tid för annat. ;)

Det har blivit jobb hela veckan, och inte hela dagar så iallafall halva. Känns skönt att komma upp på morgonen och få något gjort. Och även en extra inkomst.

Dagen idag bestod av jobb och sen en tur till k-rauta med mamma för att kolla in vad de hade att erbjuda till mitt nya badrum. Åh de är så kul att titta runt och leta efter vad man ska ha. :)

Men innan de blir inflytt ska de bli en resa till Magaluf som infaller om exakt 17 dagar.
Det kommer att bli toppen, jag längtar egentligen inte sådär jättemycket, fast jag tror nog bara det är för att jag inte riktigt fattat det den här gången heller. Inte förens jag står där på Arlanda förstår jag. Men nu kör vi, full fart !

Idag fick jag även en om allt för kort pratstund med mitt hjärta. Det kändes otroligt skönt att höra och se honom. 4 månader tillsammans, fast de känns mer som en livstid <3

Kommentarer
Postat av: erica

nu är det bara sexton dagar kvar :) yeeeeeeej . <3

2010-04-09 @ 12:00:20
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: Cin

Bauhaus i barkarby hade utförsäljning på badrumsmöbler... vi sparade 8000:- på den vi spanat på ett tag :-)

2010-04-11 @ 23:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0