Packning står på schemat :)

Pubrunda med mamma och Karin igår, då jag agerade chaufför. :) Det kommer bli mycket mycket trevligt nästa vecka känner jag. Stackars pappa som inte kommer kunna skratta ordentligt. :/

Idag är det packning för hela slanten, då turkiet lurar runt hörnet. Imorgon tar jag mig ut till bror den store på landet för att sedan ta båten till Grönan och lyssna på ljuv musik i underbart sällskap. Regnar det = REGNPONCHO :) Ingenting ska få stoppa min utflykt imorgon. Och på lördag är det som sagt dags att ta resväskan ännu gång och ge sig ut till Arlanda (som för övrigt börjar kännas som ett andra hem) och träffa upp hela gänget för en vecka nere i Alanaya, wonderful life. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0