HJÄLP!

Nu tar jag hjälp av alla sociala medier, vänner, bekanta, familj, ALLA får hjälpa till.

Som så många vet skulle jag och Andreas åkt till Göteborg i somras för att äntligen få se Bruce Springsteen live på Ullevi, men vips så valde våran lilla skrutt att göra entre lite för tidigt, planen blev ändrad och jag kan lova att jag satt på sjukhuset och grät. Lycklig över att ha blivit mamma, men ordentligt olycklig över att veta att jag missar den kvällen.
Såå tills idag har jag gått och gruvat mig och insett att det nog var sista chansen att se honom på ett bra tag här i Sverige.
MEN, Aftonbladet gjorde mig idag riktigt lycklig (och Bruce också) då de meddelar att Bruce kommer till Friends Arena redan nästa år.

Så till er alla där ute som känner att ni kan hjälpa mig med detta, önskar jag nu att ni drar i alla trådar ni kan, ringer, sitter på hemsidan och försöker hjälpa mig att fixa biljetter.
De släpps på fredag kl 9! Snälla

Kommentarer
Postat av: Mamma

Önskar att jag kunde hjälpa dig med detta. Jag st äller självklart upp som barnvakt eftersom jag var i Götet i somras och upplevde honom där.

2012-12-05 @ 11:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0