Vanlig mandag

Denna dag har varit superduper faktiskt, anda tills middagen...
Vi lekte och busade imorrse, och sen bakade vi ett pepparkakshus, lunchade och skjuts till skolan, Thomas somnade som tur va pa vagen hem, sa jag dammsog lite och gjorde kottbullesmet, sen nordade jag mig framfor datorn. Jag och Tessan forsoker ta oss till Florida och egentligen maste vi bara hitta ett bra datum for oss bada. : )
Sen vackte jag upp Thomas som som vanligt aldrig vill vakna, men till slut sa. Sen hamtade vi upp Linnea och stannade i lekparken eftersom vi hade (var) varme idag, da snackar vi t-shirt vader. ; ) haha. Sen akte vi till slut hem, och val hemma motte vi Mia och alla de andra barnen pa gatan sa vi lekte ute i 2 timmar till. Sen bytte Gunilla av mig, for att jag skulle gora kottbullar, och suck sa daligt det gick. Blev platta kottbullar, mamma vad gjorde jag for fel?

Och nu sitter jag har, hoppas att Christin moter upp mig och vi drar en svang till Tysons. Vill inte bara sitta inne har.

Vet att det ar dalig uppdatering pa bilder, men vafan det ar ju sa sjukt segt internet och bilderna tar superduper tid att lagga upp, men jag ska gora ett forsok, kanske imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0