Ursakta

Min daliga uppdatering beror pa lite allt mojligt faktiskt. Jobbat nu fredag och lordag 9-7 sa det ar fullt upp nu nar AC akt.
Hon akte till Las Vegas igar och jag blev lamnad sjalv, eller jag kusinen ar kvar. : )
Thanks giving hos Bruce slaktingar var trevligt, med en besvikelse... borjade med att vi klev in i fel hus, ursakta Bruce men otroligt kul. Kom in huset fullt med mat och gaster. : ) Hade fullt upp med allt och alla, alla var sa nyfikna pa Sverige och hit och dit. Lamnade inte huset forens vid 4, alla var supertrotta och sommade typ i bilen pa vagen hem.
Fredagen borjade jag som sagt 9, trott och sjuk gick jag upp. Morgonen flot pa bra, vi bakade bade hallongrotton (pa Bruce begaran) och kladdkaka ala Sweden. Och sen vid 1 dok gasterna upp och fyllde huset. Lite jobbigt och inte mina jobbplaner att sitta nere i en basement med 7 ungar att halla koll pa, trott och sjuk blev jag nog grinig... Men de alla akte till slut hem, utom mina tva rodhariga underbara vardbarn. : ) Jag jobbade vidare, fortfarande trott och sjuk.... vid 5.30 kom kusin Marie och raddade mig med lite shopping pa Tysons 1, forsta gangen dar och jag hittade en morgonrock och en planbok. Kom hem och somnade pa en gang...
Idag var det jobbigt att ga upp, sjukare an nagonsin och det verkar inte ge sig. Vi har iaf varit ute hela dagen, varmt och skont narmare 20 grader i solen. : ) Darav kandes det konstigt att satta upp julpyntet pa framsidan... haha. Jag och Jocke tog tag i det, medans Bruce tittade pa och holl ett oga pa barnen, hann aven tvatta bilen och fixa lite mat till barnen innan Marie och Gunilla kom hem fran shoppingen. Sen ivag pa mexicans restaurang och at, mysigt som bara den och supergott! Tack Marie for maten! : )

Saknar er dar hemma massor nu nar det borjar narma sig jul, gar knappt en dag utan att jag nagonstans hittar en jul klapp till en eller tva dar hemma, men tyvarr jag kan inte kopa julklappar till alla er dar hemma...

Imorgon jobbar jag aven da 9-7 och pa mandag ska jag forsoka komma ivag till Tysons for att htita lite julklappar : )
Imorgon ar det iof lucia traning sa jag maste ga tidigare, far se om jag tar bilen eller metron lutar nog at bilen da jag ar forbannat trott pa att det tar sadan tid med metron... slohet kallas det.
Nu ska jag ga gora mig i ordning och sen far jag se om jag orkar titta pa film med de andra eller om jag bara lagger mig i sangen for att vila, vilket kommer resultera i att jag somnar och det ar inte helt fel efter dessa timmar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0