Så fel det kan bli. :)

Så var det dags för att lära känna en ny familj. Familjen Olson bestående av Mark och hans 12-årig dotter Lindsay and thats it! :)
Ensamstående pappa med en snart 13-åring, coolt. !
Loggade in på CC igår och såg att det fanns en ny familj, och väntade och väntade på mailet ifrån CC, kom inget.
Nyfiken som jag är ville jag veta vart de bodde, så jag slog upp Portland, och fick se att de bodde i Oregon, och tänkte åh vad mysigt. och inte långt ifrån Grand Canyon och allt med CA och allt. :)
Vaknade imorrse och logga in (som vanligt) och såg att de inte alls bodde där! Haha, de bor i Nevada bara några kilometer ifrån Las Vegas! Helt sjukt, så jag ringde kontoret för att fråga på vilket ställe de egentligen bor på.
Hon sa att det var Nevada och att han förmodligen skrev Portland (som är en jätteliten stad i Nevada) bara för att man inte skulle vilja åka till de bara för att de bor nära Vegas.
Självklart lät hela konceptet mysigt med en 13-åring som man kan göra lite mer saker med och gå på bio och så.

Så nu sitter jag här igen. Och väntar på samtal, denna gång dock lite mer förberedd och verkligen hoppas på den här familjen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0