Fredag igen! :)

Ojojoj, sa fort tiden gar... fortsatter tjata om det jag.

Dagen idag har bara runnit ivag, vaknade och kande, fredag, drygt. Sitter nu och tycker att de gar for fort igen...
Idag har vi lekt (som vanligt), varit nere pa Giant och handlat mat, myst, Thomas sov, Linnea mos med mormor medans jag lagade mat. Idag tankte jag pa min familj igen, nar vi at kott, potatis i ugn, b-sas, sparris, och allt annat som hor till! Det enda som saknades var mitt forbannade vin!!! Haha, men jag far klara mig ett tag till. ;)

Nu sitter jag i startgroparna for att bege mig till Christin for att dra en biopremiar, Bride Wars star pa menyn ikvall.

11 dagar kvar tills Obama flyttar in, usch vilken uppstandelse det ar i Washington just nu...
17 dagar till familjen satter sina fotter pa amerikansk mark!
2895 bilder tagna, sa ni har mycket att titta pa! :D
Ny design av Madde, underbart. Far jag dock byta tillbaka till den forsta headern?
Hemlangtan; NOLL! Jag lever livet. ! :)
Lite drygt 4 manader kvar till lillebror blir 18! Herre gud, och en annan blir 20.

Har fatt order om att satta in en nedraknare tills jag kommer hem... far se hur de blir. Inget jag langtar efter direkt, men jag ska gora mitt basta for er skull.

Kommentarer
Postat av: madde

Japp, fixar de imorn o resten av detaljerma, den är inte riktigt klar ännu.

puss

2009-01-10 @ 02:11:03
URL: http://fruitys.blogg.se/
Postat av: Cin

Yes, M.S e din syster :-) Jag anser att vi har alldeles för lite tid för varandra (hehe) så jag packar ner henne och tar henne med mig ;-)



Så hur länge är du borta då? Breeezer dricker man ju bäst på sommaren ;-)



Ha det gött!!

2009-01-11 @ 18:41:32
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0