Nytt forsok till skola

Linnea fortfarande sjuk, Gunilla in pa andra operationen, Bruce fortfarande sangliggande.
Linnea och Thomas lag kvar i sangen med Bruce till 10.15 imorrse, sa jag och Karna dammsog och jag laste pa lite om olika skolor... blev inte mycket klokare.
Lunch, och sen tog jag Thomas till skolan. Han var ledsen nar jag lamnade honom men sen gick det bra. Jag satt kvar och laste min bok, men lararen sa att det gick bra sa han fick stanna hela tiden. Vid 3 hamtade jag upp honom, och han verkade nojd. : )
Hem, leka och sen gora lite vafflor till middag. Ingen storre grej som hande idag inte?

Tranade mina sit ups och sen tog jag mig ner till solariet igen. Haha, killen som jobbade idag tyckte jag var sa sot sa han bjod mig pa annu en gratis solning och en rundtur i solariet. Haha, najs. ;)
Nu sitter jag har, lyssnar pa musik och pratar med stackarna i Sverige som fortfarande inte gatt och lagt sig.
Christin slutar om en kvart och ska komma forbi och bara vara, myyys!
Min hjartevan Madde har lovat att fixa min blogg lite, sa ar de nagot mystiskt som hander sa ar de bara hon som ar i farten!

Som sagt vissa dagar tycker jag att jag ar snygg:

Kommentarer
Postat av: madde

Hahaha vilken press jag helt plötslgit fick, tänka om hela din blogg blir helt kaos! :p HAHA!



nejdå, jag ska göra mitt bästa =)



Puss!

2009-01-09 @ 08:24:42
URL: http://fruitys.blogg.se/
Postat av: Christin

Alltid snygg ;)



Plus att du har fått en snygg design nu :D



kan ju inte bli bättre.. :D



Ses ikväll!

2009-01-09 @ 23:35:55
URL: http://kickmick

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0