Dagen D

Underbart bra dag, snalla barn, bra vader, "smaldag", och annu battre blir det om en timme da Greys Anatomy borjar, dock ingen att dela min gladje med. Och nej jag ska inte skriva ut vad som hander, aven om de lockar, haha.

Just nu tittar jag pa en ny serie; "FlasForward", om nagon snubbe som kan se in i framtiden och sen ga tillbaka i tiden och forhindra, typiskt USA.

Bruce sa precis att han skulle komma ner hit och titta pa Greys vid 9, da deras tv ar inplastad.
Han tillade aven pa sitt vanliga satt; "okey, just dont forget to put on something nice, and sexy"
HAHA, att han ALDRIG ger sig ! ;P Jag tycker synd om er som inte far mojligheten att traffa honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0