Efterlyser kryssningsdejter! :)

Underbaraste mamma och vaninnan Karin ska dra pa en dunder(?)kryssning i December, och visst ar de underbara och bokar en hytt till mig ! Fy fan vad najs ! Sa snabbt som ogat borjade jag kika igenom och tanka ut den ultimata party 4;an for denna julkryss. For mig blev det sjalvklart att bjuda med
- kryssningskata Erica, som aldrig varit pa kryssning, stackars kvinna.! Lycklig blev jag nar hon sa ja. ;)
- min angel Madde, som skulle gora allt for att flytta runt schema hit och dit och ta sig tid.
-  den bastaste Patricia, och jag haller ALLA tummar jag kan for att hon kan.

Om de nu inte passar sig for de sistnamnda damerna, behover jag tva andra som garna vill med detta otroligt glada partygang pa en julkryssning den 4 december med Birka Paradise ! Hor av er !! :) Och for den delen, ar ni flera boka en hytt sa vi blir flera ! :)

Kommentarer
Postat av: Karin Burger

Tjena Malin

Nu är det bokat och klart, en 4-bäddshytt till dig & dina partypolare! Julbord på kvällen och lunchbuffé på hemresan. Det ska bli skitkul!

Vi ses..

Karin

2009-09-22 @ 10:34:06
Postat av: Isabella

Jag hänger gärna på, som du redan vet.

Inte så att jag hoppas att de andra inte kan men som du sa, är det fler som vill så kan man alltid boka en till hytt =)

2009-09-22 @ 23:27:46
URL: http://isabellapalmberg.blogg.se/
Postat av: Cin

Nääää.... e fet som en kossa då... dricker inte sprit (tydligen skadligt bah) och fullständigt avskyr kryssningar....

Men jag hoppas ni får det skojsigt!

2009-09-23 @ 08:38:12
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Madde

Gumman!

It's done!

Jag joinar! :D

2009-09-29 @ 18:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0