11 dagar kvar !

Så nu är det bara 11 dagar kvar till avresa. :) Och dagens läge kan sammanfattas med:
Målning, penicillin, nervositet och längtan.

Jag har planer på att imorgon börja gå igenom vad som behövs och hämta min väska från vinden så man så smått kan börja plocka ner i den.
Idag har stått i garaget hela dagen med rix fm som har strålat ur högtalarna och en hel knippe med plank som jag har grundmålat. Otroligt rogivande faktiskt, skönt väder, alldeles själv och dessutom tjänade jag pengar. :D
För att jag ska råd med soffan jag vill ha blir det en hel del jobb framöver, haha. Men fan skam den som ger sig, nu har jag hittat en fin soffa, något dyr, fast jag brukar få som jag vill (hatar att säga de, men det är sant...)

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40155518

Man kan inget annat än älska den ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0